Ostron


Idag var vi på stan och slank in på ICA Gourmet och där i fisk disken ligger det ostron......jag har ett rysligt minne från min barndom då jag  vid tolv års ålder i Paris åt ostron......nu låg de där och bara väntade...skulle det vara lika äckligt vid 46 års ålder......nyfikenheten tog överhand och väl hemma hade vi inhandlat en handfull ostron......
Ack vilken över reklamerad vara...det är inte njutbart att låta detta slinka ner i halsen.....
En lätt sälta, lite slemmigt och så tuggar jag....vet inte om man ska göra det men  ååååååååååååååjag tror aldrig jag äter ostron mer!
Det hjälpte inte att jag sköljde munnen med ett fantastiskt väl avkylt vitt vin...............O S T R O N nääää fyyy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0