Tankarna har återvänt.......

En kabbeleka i solskenet
Ännu en fantastisk dag är på väg, det blir nog en långprommenad, men inte som sist då vi gick broarna runt....från Holmsund, till Umeå och Obbolavägen hem..............5 timmars promenad!!!!!
Men det är under såna turer som Obbolavägen får en helt ny dimension........vid det laget när vi äntligen närmade oss Holmsund och Obbola bron var tankarna slut.Annars tycker jag att jag tänker så himla bra när jag är ute och går men efter Gamla Holmsundsvägen via Villanäs och in bland bottniabanan och sen Gimonäs.... för att ta sig upp på Kolbäcksbron måste man passera hela Karlshem.......nå nå tankarna tog slut nån gång vid flygfältet......
På Obbolabron var det full storm och rak motvind........då trodde jag att jag skulle ge upp mej NEJ jag fixade det!!!!!
Har aldrig tränat så långt och länge.
Tankarna är tillbaka och jag är redo för en ny långtur.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0